Re: jakim programem skopiowac plytke 1:1?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 08:59:01 MET

On Sat, 19 Feb 2000 07:48:21 GMT, Beerman <beerman_at_provider.pl> wrote:

>Taaa. Teraz jest taki wlasnie problem ze malo ktora nagrywarka zrobi
>idealny klon. Kiedys prawie wszystkie wypalary obslugiwaly kopiowanie
>Disk-At-Once w trybie RAW i wychodzily z tego idelane kopie ze
>wszystkimi zabezpieczeniami. Ostatnio juz nie ma takiego sprzetu za
>duzo (Sony, Mitsumi), ale nadal mozna nabyc za 400 zl chyba najlepsza
>nagryware, czyli teaca r55s.
co to jest ten tryb RAW?
z tego co patrzylem, to moj teac 8x nie obsluguje tego. oj, widze ze
znalazlem pierwsza wade mojego teaca...

>Ale jak juz to polecam Clone Cd albo Nero (zlepszony).
co to znaczy zlepszony?
czy to pomoze na ten brak trybu RAW?

i tak przy okazji:
pozyczylem od kumpla plyte nagrana w VideoCD. przegralem sobie ja 1:1
programem Easy CD Creator. i co? kupa. jak proboje ja odtworzyc, to
nie wychodzi. czy to moze byc wina wlasnie tego braku obslugi RAW?

czy mozna jakos te plyte VideoCD przegrac? jest na niej plik *.dat z
filmem. czy jak w nero wybiore format VideoCD i wrzuce do nagrania ten
plik *.dat, to sie wypali poprawnie? i jescze cos: czemu na dysku ten
plik ma 750 mega, a jak go wsadze na plyte, to nero pokazuje mi, ze
bedzie mial jakies 600, czy cos?
kurde, nie kapuje tego...

--
zuko / Shark von Cygnus