Re: Pomocy z haslem - powazna sprawa

Autor: filippe (pelipe_at_kki.net.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 08:39:13 MET

nie mam czasu ani ochoty udowadniac Ci ze to co napisalem jest prada
Wiem tylko ze na prawde niezly z ciebie BURAQ
Dziekuje wszystkim za pomoc :-( nie potrzebuje jej juz
Skrzynke otworzyl policyjny informatyk....
Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38ad6f40$1_at_security.net.pl...