Re: Drukowani polskich znakow w DOS

Autor: Adim G (adim_at_poczta.fm)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 13:31:05 MET

Użytkownik Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:FzUq4.8565$G3.239410_at_news.tpnet.pl...

> Przecież pisałem o Mazovii :-PPP

Fakt...napisales, ale kazales ustawic na Latin2

> Może byś jednak _przeczytał_ instrukcję. Panasonic na pewno ma też dosowe
> Latin2 (CP-852), no chyba że jest to już bardzo stary złom (co najmniej 5
> lat).

Czytalem instrukcje, byla o tym mowa, ale i tak nie dzialalo. Drukarka jest
zupelnie nowa.

> PS. Moim zdaniem musiałeś mieć co najmniej zaćmienie umysłu albo
pomroczność
> jasną, żeby tak skopać sprawę :-)
> Dobrze, że choć częściowo odzyskałeś już świadomość :-)

A zebys wiedzial. To nie bylo zacmienie, ale ciemna, bezgwiezdna noc.
Najpierw spalilem sasiadowi skaner, potem myslalem, ze poszedl mi nowy HDD,
bo nie moglem odpalic komupera. Teraz chodzi, ale i tak nie mam pojecia, co
z nim bylo nie tak(moze jakies spiecie, bo wyjmowalem dysk). W dodatku tak
namieszalem w komputerze kumpla, ze musial oddac go do serwisu. Istny
koszmar.

--
Adim G.
www:   www.jurata.prv.pl