Re: Pad dysku - przypadek?

Autor: Adim G (adim_at_poczta.fm)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 14:09:36 MET

Użytkownik Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38AC966B.7DC1B477_at_poczta.wp.pl...
> U mnie była już taka sytuacja, że myślalam, iż dysk jest do wyrzucenia
(był
> akurat miesiąc po gwarancji).Okazało się, że to jakis kontroler dysku.
> Zadzwoniłam po pewnego najmilszego pana (dobrego fachowca!) z Optimusa,jak
> przyjechał,to coś pomajstrował przy tym dysku i OK.Nawet dane na dysku
były.Nie
> wiem,czy kontroler dysku jest taśmą i czy może sam się odłączyć ale to
było
> chyba związane z tym kontrolerem.
> Ludzie! Nie myślcie od razu,że Wam dyski popadały! W większości przypadków
> [...]

Mialem dokladnie to samo. Po odpaleniu komputera nawet nie wlaczal sie
monitor. Dysk(13 GB) mial dopiero 2 miesiace i myslalem, ze rodzice mnie
zabija(ciagle zwarcali mi uwage, zebym nie dlubal w komputerze, ale ja nie
sluchalem). Nie wiem jakim cudem, ale po calym dniu grzebania w jego wlakach
udalo mi sie go odpalic. Pozniej sie nad tym zastanawialem i wydaje mi sie,
ze na plycie glownej bylo jakies zwarcie.

--
Adim G.
www:   www.jurata.prv.pl