Re: Drukowani polskich znakow w DOS

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 16:36:05 MET

Użytkownik Adim G <adim_at_poczta.fm> pisze w wiadomości
88dbjf$k6l$1_at_sunsite.icm.edu.pl do grup dyskusyjnych: ...

> Ja do Ciebie kulturalnie, a Ty mnie wciaz wyzywasz.

> napisałeś
>
> Probowalem wszystkich trybow, ale tak sie jakos zlozylo, ze nie
sprawdzilem
> tylko Mazovii. Jak sie pozniej okazalo to ten tryb byl dobry.

Przecież pisałem o Mazovii :-PPP

> Nie rob ze mnie debila...chyba umiem rozpoznac drukarke iglowa.

Nie muszę ;-)))

Może byś jednak _przeczytał_ instrukcję. Panasonic na pewno ma też dosowe
Latin2 (CP-852), no chyba że jest to już bardzo stary złom (co najmniej 5
lat).

PS. Moim zdaniem musiałeś mieć co najmniej zaćmienie umysłu albo pomroczność
jasną, żeby tak skopać sprawę :-)
Dobrze, że choć częściowo odzyskałeś już świadomość :-)

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //