Re: Drukowani polskich znakow w DOS

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 02:03:58 MET

Użytkownik Adim G <adim_at_poczta.fm> pisze w wiadomości
88l8vb$k1l$1_at_sunsite.icm.edu.pl do grup dyskusyjnych: ...

> Użytkownik Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:FzUq4.8565$G3.239410_at_news.tpnet.pl...

> Fakt...napisales, ale kazales ustawic na Latin2

> Czytalem instrukcje, byla o tym mowa, ale i tak nie dzialalo. Drukarka
jest
> zupelnie nowa.

Bo pewnie oprócz strony kodowej jest jeszcze zestaw znaków i tryb emulacji
do wyboru :-(
Emulacja Epson (nie IBM!), zestaw znaków międzynarodowy.
Założę się, że drukarka zamiast ogonków i ramek waliła Ci kursywę i znaki
sterujące
(Tylko nie mów "Prorok jaki..."

> pomroczność
>
> A zebys wiedzial. To nie bylo zacmienie, ale ciemna, bezgwiezdna noc.
> Najpierw spalilem sasiadowi skaner, potem myslalem, ze poszedl mi nowy
HDD,
> bo nie moglem odpalic komupera. Teraz chodzi, ale i tak nie mam pojecia,
co
> z nim bylo nie tak(moze jakies spiecie, bo wyjmowalem dysk). W dodatku tak
> namieszalem w komputerze kumpla, ze musial oddac go do serwisu. Istny
> koszmar.

Nie przejmuj się, poszukaj w archiwach pl.rec.humor.kabaret "Wiosennej
pieśni radości" kabaretu "Potem" :-)

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //