Re: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: Padre (legzio_at_polbox.com)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 08:47:03 MET

Hi,

Zgadza sie...

To tez, ale teraz wiekszosc urzadzen posiada wbudowane terminatory i w zalez
osci
od urzadzenia wlacza sie je recznie, albo dzialaja jak automacik - wykrywaja
, ze sa
na koncu lancucha i sie wlaczaja (tak ma moj skaner HP 5p).
Sterownik SCSI ten ze skanera wywalilem, bo mam wiecej urzadzen SCSI.
Karta sterownika to ADAPTEC AH 2940,
Konfiguracja ID:

HDD master - ID 0
HDD second - ID 1