Re: Seagate - best of all czy tylko pozory ???????????

Autor: Pawel Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 08:41:19 MET

On Thu, 17 Feb 2000 21:23:19 +0100, "ADam" <piesiu_at_poczta.fm> wrote:

>Czy SEAGATE to taka naprawde zla firma ? O statnio w CHIPie dysk SEAGATE
>BARACUDA ST320430A ( 20Gb) byl na pierwszym miejscu w rankingu.
>
>Albo CHIP klamie i testerzy sa debilami, albo korupcja w CHIPie, albo
>niektorzy na tej grupie maja zajoba i mysla ze SEAGATE to badziew ktory
>psuje sie po pol roku.
>
>Prosze !!!! Niech ktos powie mi czy ten SEAGATE BATACUDA IDE 20Gb jest godny
Seagate rzeczywiscie nie cieszy sie najlepsza opinia. Co do rankingu
pisma CHIP to nie chce wyciagac pochopnych wnioskow - moze niektorych
podzespolow nie da sie przetestowac dokladnie uzywajac ich przez
krotki okres - jednak wielokrotnie wyniki CHIPa byly delikatnie mowiac
dziwne.

Pawel Kubacki
p.kubacki_at_avis.pl
pkubacki_at_poczta.onet.pl