Re: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 16:41:14 MET

Adam <derwer_at_optimus.waw.pl> wrote:

> Skaner nie może być jedynym urządzeniem, gdyż
> kontroler SCSI _też_ jest urządzeniem.

        Sure. Chodzilo mi oto, że jeśli skaner jest _ostatnim_ urządzeniem w
lańcuchu na zewnątrz (albo jest jedynym na zewnątrz -- tu nie pamiętam).

> Bez terminowania w szczególnych przypadkach jest
> możliwość transmisji, jednak z bardzo dużą ilością
> błędów.

        Tak, ale owa Agfa ma terminator wbudowany w kabel (?) tak, że w
przypadku w/w terminator nie mysi być podczepiany. Tak przynajmniej
slyszalem od osoby w/w skaner posiadającej. :) Jeszcze się spytam.

> Jeszcze do poprzednich postów:
> nie zalecam kupowania "programowych" kontrolerów
> SCSI - są one jeszcze bardziej złe niż SoftModemy,
> drukarki GDI i tym podobne "wynalazki".

        A tym wypadku do Agfy SnapScan 1236S dodawany jest Adaptec
AVA-1505AE, który jest denną imitacją host adaptera. AFAIR może tylko jedno
urządzenie obslużyć.

--
Filip Ozimek, 2:480/33.56