Re: Pad dysku - przypadek?

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 01:46:35 MET

U mnie była już taka sytuacja, że myślalam, iż dysk jest do wyrzucenia (był
akurat miesiąc po gwarancji).Okazało się, że to jakis kontroler dysku.
Zadzwoniłam po pewnego najmilszego pana (dobrego fachowca!) z Optimusa,jak
przyjechał,to coś pomajstrował przy tym dysku i OK.Nawet dane na dysku były.Nie
wiem,czy kontroler dysku jest taśmą i czy może sam się odłączyć ale to było
chyba związane z tym kontrolerem.
Ludzie! Nie myślcie od razu,że Wam dyski popadały! W większości przypadków jest
to niemożliwe.
Kaja