Re: Pad dysku - przypadek?

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 03:10:31 MET

Nabijacie się ze mnie ale mnie padł dysk bez zdejmowania pokrywy.Po prostu tak
sobie padł przy pracy komputera.Pewien specjalista - informatyk z Ministerstwa
Finansow zasugerował, iż to może być kontroler dysku.Nie mógł przyjechać tego
dnia ale i tak wolałam, żeby przyjechał pewien pan z Optimusa ,do którego mam
zaufanie.Jak przyjechał, to naprawił w komputerze tą usterkę i okazało się, że
dysk jest dobry i jeszcze na dodatek zachowały się na nim wszystkie dane.
Pozdrawiam serdecznie
Kaja