Odp: Pad dysku - przypadek?

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 01:56:13 MET

Użytkownik Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38AAF5D1.C154615B_at_poczta.wp.pl...
> A może to nie dysk Ci padł, tylko odłączył się kontroler dysku?
> U mnie też tak kiedyś było i musiałam prosic do domu fachowca z Optimusa.
> Pozdrawiam
> Kaja
Kaja, litości!!! :-))) Po pierwsze, zapewne chodzi ci o taśmę do kontrolera.
SAMA się nie ma szans odłączyć, czasem nawet trzeba się nieźle namocować,
żeby to zrobić (BTW jak ci się udało?). Po drugie, do powtórnego podłączenia
nie trzeba fachowca, a już na pewno nie z Optimusa (trudno ich tam znaleźć,
chociaż nie niemożliwe :))) To jest grupa zajmująca się sprzętem
komputerowym i raczej nie zdarzają się tu ludzie którzy zamontują sobie dysk
i nie zauważą, że nie podłączyli taśmy.
Pozdrowienia
Wigwam