Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Marko (marko_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 23:38:32 MET

Grzegorz Sawicki na klawiaturze wystukał(a) :

>Jako ze mieszkam w Bydgoszczy, to raczej nie ma sensu podawac adresu.
>Jest to firma ktora napelnia pojemniczki atramentem firmy Pelican.
>Jakosc jest bardzo dobra, w/g mnie jest bardziej czarny wydruk na
>druku ekonomicznym (a ja prawie tylko tak drukuje) niz z oryginalnego
>atramentu. Jak sie zapcha (co sie zdarza) to trzeba przeczyscic, ale
>ja mam teraz oryginalny atrament i czyszczenie nic nie daje i jest
>jeszcze gorzej niz z napelnianego. Ja tam samemu nie napelniam bo mi
>sie nie chce, a wiem ze za 60zl napelnia mi fachowcy i bedzie to
> [...]

to dales du.y .Policzyli sobie za usluge 100%
za 60 zloty kupujesz orginalny firmowy sprzet do napelniania
i wystarcza on na 2 ( dwa ) razy do pelna.
Czyli jedno napelnienie - samemu / a to zadna filozofia -
wynosi 30 zl .

 <*><^ poZDROWIEnia ^><*>
       marko_at_box43.gnet.pl
 <*><^ SMS 604736616 ^><*>