Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: danielek (daniel_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 14:50:42 MET

On Thu, 17 Feb 2000 23:38:32 +0100, "Marko" <marko_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>to dales du.y .Policzyli sobie za usluge 100%
>za 60 zloty kupujesz orginalny firmowy sprzet do napelniania
>i wystarcza on na 2 ( dwa ) razy do pelna.
co znaczy oryginalny sprzet.??? Nie slyszalem aby HP czy jakakolwiek
inna firma podcinala galaz na ktorej siedzi i wypuszczala sprzet albo
tusz do refilowania.
Poza tym refile (bo chyba o to chodzi) sa jakosciowo do bani.
Zapychaja dysze po jakims czasie, drukuja gorzej niz oryginalny tusz,
do tego wydruki smierdza :)) (powaznie).

http://pluton.pol.lublin.pl/~daniel -underconstruction
ICQ: 62904862