Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 22:54:35 MET

On Sat, 12 Feb 2000 00:13:55 GMT, daniel_at_pluton.pol.lublin.pl
(danielek) wrote:

>a gdzie Ci tak napelniaja ze lepiej niz oryginal drukuje..?
>bo mi drukuje gorzej :( (690c), moze dlatego ze sam napelniam :),
>a moze oni co innego wlewaja? (chetnie sie dowiem co?)

Jako ze mieszkam w Bydgoszczy, to raczej nie ma sensu podawac adresu.
Jest to firma ktora napelnia pojemniczki atramentem firmy Pelican.
Jakosc jest bardzo dobra, w/g mnie jest bardziej czarny wydruk na
druku ekonomicznym (a ja prawie tylko tak drukuje) niz z oryginalnego
atramentu. Jak sie zapcha (co sie zdarza) to trzeba przeczyscic, ale
ja mam teraz oryginalny atrament i czyszczenie nic nie daje i jest
jeszcze gorzej niz z napelnianego. Ja tam samemu nie napelniam bo mi
sie nie chce, a wiem ze za 60zl napelnia mi fachowcy i bedzie to
dobrze zrobione.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl