Gniazda pod procesor ....

Autor: Przemek (pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 23:37:57 MET

Witam,

Mam pare pytan odnosnie gnieaz pod procesory. Jak ktos bedzie taki mily i mi
na nie odpowie to bede bardzo wdzieczny.

Slyszalem o kilku rodzajach gniazd pod procesor. Socet 7, Socet 370, Slot 1
itp.

Chodzi mi o to, czym sie ter gniazda roznie. Ktore gniezdo jest pod jaki
procesor. Z tego co zrozumialem narazie to Socet 370 jest typowym gniazdem
pod PIII, ale w pfertach plyt widzialem Slot 1 z prockiem P III.
Ktore z tych gniazd sa pod Celerona, a z ktorymi Celeron chodzi, ale z
"przejsciowka" - bo o czym s takim slyszalem.

No i plyte z jakim gniazdem najlepiej teraz kupic do PIII ?

Bardzo dziekuje za pomoc

Przemek