Odp: Wylaczyc DMA przy pracy w PIO4 ?

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 16:35:54 MET

Użytkownik Artur Gawryszczak <gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:38AAAB32.158CBB80_at_antares.astrouw.edu.pl...
> DMA nalezy wlaczyc, nawet, gdy winda nie pokazuje go zaptaszkowanego.
> Najlepsze testy to kopiowanie duzych plikow (kilkaset MB), czytanie ich,
> kopiowanie katalogow z mnostwem malych plikow etc. Benchmarki Nortona
> nadaja sie tylko do poprawiania/pogarszania samopoczucia :)

Ok, dzieki za odpowiedz.
Ale najwazniejsze jest dla mnie , czy DMA ma byc zaptaszkowane, nawet jak
sie pracuje w PIO4 ?
Jesli tak, to znaczy, ze DMA nie ma wiele wspolnego z UDMA.
Moze ktos mi wyjasnic co to znaczy i do czego sluzy ?
THX

--
         Artur Mariansky