Re: Wylaczyc DMA przy pracy w PIO4 ?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 14:50:42 MET

Artur Mariansky wrote:

> Witam.
> Wlasnie sie tak zastanawiam, czy DMA w Menedzerze Systemu powinno byc
> wlaczone czy nie, jesli moja plyta obsluguje najwyzej PIO4 (Dysk UDMA66).
> Jak bylo wlaczone, to wyniki w Sandrze byly o jakies 100 punktow lepsze
> 6500 a 6400 ), ale NU200 pokazywal glupoty ( 2,5 MB/s a po wylaczeniu 9,3
> MB/s).
> Napiszcie co o tym sadzicie bo niechcialbym, zeby sie cos posypalo.
> Pozdrawiam.

DMA nalezy wlaczyc, nawet, gdy winda nie pokazuje go zaptaszkowanego.
Najlepsze testy to kopiowanie duzych plikow (kilkaset MB), czytanie ich,
kopiowanie katalogow z mnostwem malych plikow etc. Benchmarki Nortona
nadaja sie tylko do poprawiania/pogarszania samopoczucia :)

--
        Artur Gawryszczak
        gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl