Re: drugi HDD

Autor: Radosław Ołdak (radzioo_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 23:41:36 MET

Ups namieszales :)
Na poczatek:masz 1 gniazdo dla stacji dyskow i dwa gniazda dla dyskow
IDE(tzw. primary i secondary)Na pierwszym masz dysk(master) i CD(slave)Teraz
albo odepniesz CD i podepniesz 2 dysk(z ustawieniem zworki na slave-obejzyj
go sobie dokladnie,napewno bedzie to na nim napisane) albo podepniesz 2 dysk
pod drugie gniazdo IDE(te scondary).To 2 gniazdo w 99% bedzie tuz pod tym
pierwszym.Do tego potrzebujesz drugiej tasmy, ceny nie pamietam ale to
raczej groszowa sprawa.Pomijajac jaka opcje podlaczenia wybiezrzesz, musisz
pamietac o poprawnym wsadzeniu tasmy do plyty i do dysku.Tasma ma jedna zyle
pomalowana na czerwono.Ta czerwona zyla musi byc podlaczona na plycie i na
dysku do "szpilki" oznaczonej jako "1".Oba oznaczenia znajduja sie na plycie
i na dysku.
Uffff.Jak zrozumiesz to bredzenie to dobrze. :))))

radzioo_at_klub.chip.pl