Re: Odp: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 15:02:15 MET

Dnia Mon, 14 Feb 2000 16:53:34 GMT, marek s napisał(a):
>Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomooci do grup

>generalnie nie prawda,

Krótko mówiąc pan w sklepie p* trzy po trzy :)

>ale jest prawda ze nie kazdy skaner chce chodzic na
>kazdym kontrolerze(przykladem jest MUSTEK, ktory zada albo wlasnego,albo
>Adapteca

... a chodzi na wszystkim - przynajmniej na moim tekramie dc-395U działa jak
należy (i to dużo lepiej niż na tym guanie dołączonym do skanera :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |