Odp: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: marek s (mark1_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 17:53:34 MET

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:jafgas4n4p8pv45ju0tqjl1ckkjht11vsq_at_4ax.com...
> cze.
> chcem sobiem sprawic skanerek. poniewaz mam win nt, chce aby byl na
> scsi. mam swoj kontroler (tekram dc310). skanery maja przewaznie swoje
> kontrolery. a ja chcialbym uzywac tego skanera na swoim. ale pan w
> sklepie przekonuje mnie, ze skaner na nie swoim kontrolerze bedzie
> duzo wolniej chodzil. czy to prawda?

generalnie nie prawda, ale jest prawda ze nie kazdy skaner chce chodzic na
kazdym kontrolerze(przykladem jest MUSTEK, ktory zada albo wlasnego,albo
Adapteca

marek