Re: problem z 3com

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 16:58:10 MET

Wiesław Różański <wies_at_polbox.com> came up with:

>Moi drodzy news-owicze mam problem z karta sieciowa.
>Jest to karta 3COM 3C905B-TX-NM FAST ETHERLINK XL PCI (10/100 BASE-TX) i
>co sie dzieje ?
>
>W win95 osr2 wiesza mi komputer. Wgrywalem juz chyba tysiac wersji
>driverow
>Chce zainstalowac ja na 486 dx2
>pozdrowienia

mialem kiedys cos podobnego. meczylem sie chyba ze dwa dni. w koncu wyrzucilem
wszystkie drivery, wyjalem wszystkie karty, po czym wkladalem wszystko pojedyczo
i install. pomoglo dopiero wtedy gdy najpierw zainstalowalem karte sieciowa,
a dopiero na koncu karte dzwiekową.
a twoja soundcard to nie przypadkiem ave64?

--
marq