Re: skaner na scsi - jak to biega?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 15:02:15 MET

Dnia 14 Feb 2000 22:53:56 +0100, Michal Zielinski napisał(a):

>Nie. Moj Mustek A3 Pro jednakowo wolno chodzi na AHA-15?? (isa, ze skanerem)
>DC-310 i DC-390.

A mój 6000SP pod windowsami nawet z tekramem blokuje komputer podczas
skanowania. Ale, w przeciwieństwie do dołączonego kontrolera, przy tekramie
podczas skanowania można machać kursorem myszy :)

Dla smaczku dodam, że jak pod linuxem skanuję z tekramem, to mogę robić co
chcę. Ale cóż - widać windows jest tak zafascynowane faktem skanowania, że
do niczego innego nie jest zdolne. :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |