Odp: CASIO i PC

Autor: Unlea (unlea_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 19:51:10 MET

Użytkownik Marcin <markuch_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> mam SF-7500 i firmware - jak chcesz to wal na priva...
> brak mi tylko kabelka :(, a zrobiony wlasnorecznie nie chce dzialac :(

Ostatnio próbowałem to załatwić... ale doznałem tylko szoku:
W Krakowie trafiłem do firmy Zibi (Kijowska 14)- sprzedaż i serwisowanie
Casio, pytam o kabelek do Casio SF-8350R i owszem mają firmware i
kabelki w cenie (FA-127;FA-128+):

555zł brutto - ROTFL.

Następnie sklep Casio (ul. Karmelicka ) - to samo na zamówienie - 480zł.
Jeszcze nie mogę ochłonąć...
Jeśli można prosić o firmware to z chęcią!!!
Kabelek można zamówić na ul. Zamoyskiego (Kraków) w cenie ok.20zł -
potrzeba tylko schematu - jeśli macie - podeślijcie - mogę zamówić
kabelki - i wysłać za zaliczeniem pocztowym.

--
Pozdroowka
2B <unlea_at_kki.net.pl>