Odp: Komputer w calosci...

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 08:46:06 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38a6f479_at_security.net.pl...
> dobry konfig to
> abit be6 2
> cel 466 jesli nie @ lub 366_at_550

lub Athlon

> obudowa to big tower, z dobrym zasilaczem
> 128mb ram
> dysk to ibm djna 7200

raczej dpta - nowsza wersja i (podobno) szybsza

> cd teac 32e
> monitor zalezy - 15 czy 17 czy wiecej
> modem - zalezy od centrali i druta, ale generalnie zewnetrzny
> (nie-softmodem) pentagram, rainbow
> a z drozszych to np courier v.everything
> drukarka jak? laser? atrament? z interface sieciowym?

Zdjęcia - Epson (np. 660), raczej tekst z kolorową grafiką - HP, laser - HP

> na skanerach sie nie znam

Skanery Agfy - moje subiektywne wrażenie: odwzorowanie kolorów jest
najlepsze!

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz