Re: Komputer w calosci...

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 19:05:55 MET

> Mam takie pytanie:
> za ile mozna kupic komputer w calosci (tzn od zera do komputera :))) )
taki,
> jak maja tutejsi 'spece' od gier, kart graf. itp.. ?
> Chodzi mi o wszystko - od obudowy przez plyte,proca,ram,dysk,cd itd itp z
> modemem, monitorem, drukarka i skanerem...

dobry konfig to
abit be6 2
cel 466 jesli nie @ lub 366_at_550
obudowa to big tower, z dobrym zasilaczem
128mb ram
dysk to ibm djna 7200 lub quantum lub ew barakuda seagate (wyjatek jesi
chodzi o s)
cd teac 32e
monitor zalezy - 15 czy 17 czy wiecej
modem - zalezy od centrali i druta, ale generalnie zewnetrzny
(nie-softmodem) pentagram, rainbow
a z drozszych to np courier v.everything
drukarka jak? laser? atrament? z interface sieciowym?
na skanerach sie nie znam

--
Aktualnie moją ulubioną piosenką jest:
Summoning - "Over old hills".