Re: Celerony i podkrecanie

Autor: Paweł Ruta (mowglie_at_belar.mtl.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 08:44:15 MET

Roger wrote:

> "Tomasz Chojecki" <tchojecki_at_poczta.onet.pl> wrote in message news as
> follows:
> 450
> >
> Nie wydaje mi sie. Czesc c400 chodzi na 500.
> Ale przy fsb=83Mhz na pewno trzeba miec odpowiedni dysk lub zrezygnowac
> z UDMA (ewentualnie moze czasami pomoc skrocenie tasiemki do dysku)

Moj chodzi bez najmniejszego problemu na 570 - dosyc spory wiatrak, troche
pasty przwdodzacej cieplo, obudowa big tower, abit be6-2 i juz. Nie ma
problemow - absolutna stabilnosc. Co smieszniejsze, kupilem tem procek na
chybil trafil, bo nie znalazlem na gieldzie 366 z tygodni, o ktorych
wiedzialem, ze sie dobrze kreca.

BTW - jaka predkosc powinien miec wiatrak? Czy 4400 to malo/duzo/srednio ?

Mowglie