Re: ATARI !!!

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 08:43:03 MET

Jest Sun, 13 Feb 2000 13:35:35 +0100, DooMiniK pisze:

>Facet- nie przypominaj mi ...
>Potem pojawił się taki programik do sprawdzania wklepywanych
>hexów, ale to i tak było straszne ...

Ja potem używałem specjalnej nakładki na BASIC (XEBasic), która właśnie
generowała kody kontrolne, więc w sumie szybko szło.

>A efekt często był mierny.

Dlaczego?

>Pamiętacie "Tajemnice Atati"

IMHO Najbardziej profesjonalne pismo jakie jedykolwiek powstało w
Polsce.

>i RamCard

A tego nie pamiętam.

        k.

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457