Re: Akcelerator 3Dfx do karty Permedia?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 00:53:57 MET

On Thu, 10 Feb 2000 22:01:14 +0100, "Tomacz" <tomacz_at_poczta.fm> wrote:

>DirectX 6.1 or Glide Compatible 3D Accelerator Card (Voodoo Minimum)
Czyli na Permedii2 Powinno chodzic ok. bo jest kompatybilna z DX.

>Więc nie wiem. Poszukam nowszych sterowników.
>Najgorzej, że postać Raymana - bo o RAYMAN2 chodzi - gdy rzuca swą pięścią
>to zamiast kuli leci jakiś czarny prostokąt. Wygląda okropnie.
Czy to aby nie wina nieswiezych sterownikow? (problemy z alpha
blendingiem) Napisz jaka masz wersje, albo od razu sciagnij z
www.3dlabs.com ostatnie maja numerek cos a la 366.

>A jeszcze kto wyjaśni:
>Skoro większość kart ma akcelerator i obsługuje 3D to co to są te dopalacze?
Dopalacze (3D jako osobne karty) rozpowszechnily sie w czasach, gdy
popularne karty graficzne sensownie obslugiwaly tylko 2D.
Dzisiejsze konstrukcje realizuja sprzetowo wyswietlanie 2D i
akceleracje srodowisk 3D i nie potrzebuja osobnego akceleratora.

Pozdrawiam

GLide