Re: Akcelerator 3Dfx do karty Permedia?

Autor: Tomacz (tomacz_at_poczta.fm)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 22:01:14 MET

| tu bym dokładnie sprawdził co tam napisali bo jeżeli chodzi konkretnie
| o jakikolwiek akcelerator 3Dfx to zostałeś skazany na rodzinę VooDoo .
| a jeżeli piszą tylko o akceleratorze 3d to wtedy do wyboru do koloru.

Cytat z opisu:
Minimum Configuration
Pentium 133 MHz
32 MBytes RAM
DirectX 6.1 or Glide Compatible 3D Accelerator Card (Voodoo Minimum)
4X CD-ROM
Sound Blaster Compatible Sound Card

Więc nie wiem. Poszukam nowszych sterowników.
Najgorzej, że postać Raymana - bo o RAYMAN2 chodzi - gdy rzuca swą pięścią
to zamiast kuli leci jakiś czarny prostokąt. Wygląda okropnie.

A jeszcze kto wyjaśni:
Skoro większość kart ma akcelerator i obsługuje 3D to co to są te dopalacze?