Re: Akcelerator 3Dfx do karty Permedia?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 14:58:25 MET

Dnia Thu, 10 Feb 2000 22:01:14 +0100 , "Tomacz" <tomacz_at_poczta.fm>
po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Minimum Configuration
>Pentium 133 MHz
>32 MBytes RAM
>DirectX 6.1 or Glide Compatible 3D Accelerator Card (Voodoo Minimum)

no więc tu sprawa się wyjaśnia gra jeżeli dobrze rozumuję to ta gra
wymaga karty zgodnej z D3D lub karty obsługujące Glide czyli tylko
VooDoo , przyczyn twojego problemu może być kilka:

-gra ma własny 3dsetup i tam trzeba wybrać D3D a nie Glide
(ale to raczej odpada,bo jakby było źle to nie ruszyła by wogóle)

-niewłaściwa wersja DX , lub właściwa ale pokopane w systemie

-złe sterowniki karty graficznej , może trzeba poszukać nowszych
jak są.

>A jeszcze kto wyjaśni:
>Skoro większość kart ma akcelerator i obsługuje 3D to co to są te dopalacze?

pare lat temu karty graficzne sprzętowo obsługiwały tylko operacje 2D
a 3D wykonywał procesor komputera więc powstało VooDoo 1 które było
akceleratorem 3D ale do pełni szczęścia wymagana była dodatkowo karta
2D, z czasem połączono to razem i mamy teraz karty 2D/3D w jednym.

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090