Re: Systematyczna archiwizacja

Autor: franek (franek_at_mail.com.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 06:09:22 MET

B. Dariusz Godlewski <bdg_at_rettpol.com.pl> w artykule
news:38a0b57d_at_news.astercity.net pisze...

sprowadzalaby

> Mysle ze powinien Ciebie zadowolic program Second Copy.
> Wersja instalacyjna nie jest wielka ~ 700 KB
> Archiwizuje pliki, katalogi, pakuje zipem
> robi to o okreslonym czasie albo na zadanie
> i sporo innych opcji.

Używam od dwóch latek i nieznalazłem lepszego!
http://www.centered.com
Dawno niezaglądałem. Jaka jest najnowsza wersja?
Ja mam 5.12 i niewidzę potrzeby upgrade.

--
     franek
          franek_at_mail.com.pl