Re: Akcelerator 3Dfx do karty Permedia?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 18:54:41 MET

Dnia Wed, 9 Feb 2000 19:53:35 +0100 , "Tomacz" <tomacz_at_poczta.fm>
po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Poradźcie staruszkowi.
>Kupiłem dziecku gierkę i obraz jest "kwadratowy" (według dziecka).
>Po prostu tło składa się jakby z płaskich trójkątnych płaszczyzn.
>Podobnie przestrzenna postać jest jakby wyciosana, a nie gładka.
>W wymaganiach jest podany akcelerator 3Dfx. I to jest chyba przyczyna.

tu bym dokładnie sprawdził co tam napisali bo jeżeli chodzi konkretnie
o jakikolwiek akcelerator 3Dfx to zostałeś skazany na rodzinę VooDoo .
a jeżeli piszą tylko o akceleratorze 3d to wtedy do wyboru do koloru.

>Jak można (czy można w ogóle) rozbudować kartę grafiki
>3D labs Permedia 2 3D Accelerator 8MB (tak jest opisana)
>o jakiś TANI i nie stwarzający problemów akcelerator 3D pasujący do karty.
>Nie musi być szczytem techniki (KOSZT!!!).

pozostając ewentualnie przy VooDoo i przyjmując że grać na tym będzie
głównie maluch i raczej w gry napisane pod jego kontem to mogło by być
nawet jakieś VooDoo 1, jak coś troszkę większego ale bez specjalnych
wymagań (tatuś :)) to możę VooDoo 2 ,a jak mocniejsze gry 3D to
pozostaje VooDoo 3

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090