Re: CDROM AzTech x 8 - naprawię ?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 20:47:45 MET

[ Radoslaw Krzyzan ] wrote:
>Hej
>Mam AzTecha x8 i ostatnio zauważyłem dziwne objawy. Otóż po włożeniu
>nagrywanej płyty napęd rozpędza ją do drugiej kosmicznej , dioda świeci
>stale . Po ok. 1 minucie dioda się wyłącza a system płytki nie widzi. Co
>ciekawe , jeśli napęd schłodzę , płyty są odczytywane "od strzału". Zawsze.
>Z wyjątkiem "markowych" płyty BTC. Komiczne, ale po kilku minutach w
>zamrażalce napęd pracuje bez zarzutu. Kolejne niepokojące objawy to przerwy
>w trasmisji. W czasie kopiowania dioda zaczyna regularnie migać , napęd
> [...]

te aztechy tak mają. nie ma się co przejmować. mam dwa u siebie i
każdy z nich ma problemy z niektórymi płytkami.
po prostu trzeba do nich starannie dobierac płytki CDR - omijać z
daleka badziewia w stylu Prinko i inne 100% przezroczyste.
BTC też.

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa