Re: Jak naprawić uszkodzony CD-ROM

Autor: Ethamin (ethamin_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 19:43:19 MET

Moze to wina brudnego paska klinowego ? Albo ten pasek slizga sie ? Moze to
tez byc wina wytartch szczotek w silniku, lub brudu na tych szczotkach.
Przyczyn moze byc naprawde wiele. Proponuje wszystko delikatnie wyczyscic.
Jesli nie pomoze, to zajmij sie "badaniem" silnika i tym co sie z nim dzieje
w trakcie tych zaciec.

Ethamin