Re: Yamaha 4416S

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 12:20:50 MET

>: mialem podobny klopot, kiedy byly zainstalowanie 'adaptek' i 'nero'
>: od czasu jak wyrzucilem adapteka, problemy sie skonczyly.
>: moze tez zapdejtuj firmware do yamahy. mozna sciagnac z ich strony.

Miałem podobne problemy z tym samym modelem. Z tym, że nie miałem w
sąsiedztwie na dysku innego softu do nagrywania. Dodatkowo o ile
proces nagrywania przeszedł (wg softu) poprawnie, bywalo że z odczytem
potem tego miala problemy nawet sama nagrywara. Okazało się, że spora
seria tych nagrywarek miała błędy pozycjonowania lasera podczas
nagrywania i nadaje się wyłącznie do wymiany całej mechaniki).
Poszła do naprawy. Mam teraz nową z softem "g" i jak dotychczas
(30płyt) zero problemów, zawsze przy rec.4x.