Re: HP DJ 720C w sieci

Autor: TS (nuncio_at_promail.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 15:45:54 MET

> To dziwne. Jesteś pewien że to na pewno 720C? Mój brat ją ma i z tego co
> wiem to nie ma ona prawa chodzić w sieci jako że to windrukarka.
> Dzwoniłem nawet do serwisu HP i powiedzieli mi co mogę spróbować zrobić,
> żeby ewentualnie poszła po sieci (wyłączyć sprawdzanie pojemników z
> tuszem i łączność dwukierunkowoą) ale sami powiedzieli że nie wróżą
> powodzenia. No i mieli rację, nic to nie dało.

Dobra, wczoraj poswiecilem kawalek nocy, zeby to wyjasnic. Nie mialem czasu
podlaczac drukarki do drugiego komputera, ale jako sieciowa w Novellu
zadzialala. Zrobilem tak.

1. Instalacja drukarki na lokalnym komputerze.
2. Udostepniona w MS Networks jest widoczna, ale sterownik sie wywala przy
drukowaniu na zdalnym komputerze, nie mialem czasu sprawdzic.
3. Na poczatek w NPTWIN mowi, ze 'Wybrales drukarke ustawiona na LPT1,
ktorego nie ma w tym komputerze'
4. Dobra, wywalam port LPT1, poszukuje nowego sprzetu, instaluje port. Reset
komputera.
5. Znajduje nowe urzadzenie - drukarka, daje Cancel (moze Anuluj?)
6. NPTWIN instaluje drukarke sieciowa bez gadania
7. Zmieniam we wlasciwosciach drukarki - szczegoly, z LPT1 na kolejke
sieciowa.
8. I dziala, za posrednictwem kolejki sieciowej oczywiscie.
9. A do kolejki novellowskiej, chocby i z końca swiata mozna drukowac.
Chociaz nie sprawdzilem na innym komputerze, bo sterownik ciagle wywala
'Program wykonal nieprawidlowa operacje, skontaktuj sie...', a nie mam czasu
targac tej drukarki, zeby dobrze zainstalowalo sterowniki.

Mysle ze po zainstalowaniu drukarki cos jest mieszane w LPT, jak to ma w
zwyczaju firma HP.

Pozdrawiam,
TS