FIC CP11Z Uwazac

Autor: D`arc (lite_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 15:52:40 MET

Uff - raport z pola boju.Po calym dniu walki co moge napisac :
wracam po urlopie, i widze na stole min. taka plyte FIC CP11Z O milo ,takiej
to jeszcze nie znam.Zabralem sie za montaz, troche malo slotow na DIMM (2
szt ), 5 x PCI, 2 x ISA, 1 x AGP Socket 370 czyli taka sobie.
Dobra odpalam, cos tam jeszcze bylo nie tak, chce wyl. to pudlo i ....
no tak pewno w BIOSie jest ustawiona opcja POWER BUTTON 4 sec delay,
wchodze do biosu i ......., AMI i to z rodzaju malo sympatycznych, dobra
szukam gdzie sie wyl. te 4 sek. - nie ma.
Coz nie ma to nie ma.COOL odpalilem to wreszcie .Karta sieciowa 3C905b w
ost. slocie( najdajej od AGP ) .Cos W 98 niemrawo sie instaluje, ale sie
zainstalowal.Co to nie rozpoznal 3c905B? - dziwne.
Mam wiele roznych ster. po pol godzinie popatrzalem do FIC na biosy ale tam
nie ma nic nowszego. Hmm no to do biosu - AAAA !!!! slot 1 i 5 nie
obslugiwane przez przerwanie (moje niechlujstwo, trzeba to bylo zaraz
sprawdzic, ale tabelka z owymi wartosciami tez malo czytelna).
NO TO CIE MAM !!! przelokladam karte do "lepszego slotu", no teraz to moge
ja zainstalowac.UFF
Ale co to? jakos otoczenia sieciowego brak.Kurcze, no to TCPiP, DNS itp
przekopuje, nic wszystko ok.
O a to ? jest otoczenie sieciowe. Po paru razach stwierdzilem iz cos
fatalnie to ot. siec. odswierza.
NO ,mysle sobie, przeinstaluje to jeszcze raz bedzie dobrze.
Pomyslal ,przeinstalowal, juz bez przygod, a tu to samo - odswierza przez 30
sek, albo i dluzej.
NIE, dzwonie do faceta co mi to przywiozl (firma nas zaopatrujaca).
I czego sie dowiaduje :
ON MOWI MIALEM PARE TAKICH PLYT, ZMIEN BIOS
CO ? NIE MA NOWSZEGO
TAK , MOWI NIE MA ALE MASZ AMI,ZMIEN NA AWARDA NA MOJA ODP. TO POMAGA
   Ok zmienilem tego biosa, plul sie ze to nie do tej plyty, ale bylem
twardy, zaflashowalem.I co ? plyta nadal dziala, moge wyl te glupie 4 sec.
delay jest jeszcze pare innych przydajnych opcji, no to super teraz to
przeinstaluje i bedzie na pewno lepiej.
Tak, jest lepiej jakos POST szybciej idzie, ogolnie wydajnosc wyraznie
lepsza.Dobra a co z siecia ? to samo albo i gorzej, fatalnie
doswierza.Podmienilem karte sieciowa, ram i co tam jeszcze, nic ZGROZA.
mam dosyc, powalcze w poniedzialek

PLYTA SPRAWNA ALE INACZEJ ja dziekuje, nigdy wiecej FIC 11Z