Odp: Personal.xls

Autor: Pawel Dlugosz (dlugi_at_promail.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 15:29:10 MET

Czynnik ludzki o nazwie kodowej Liszaj <liszaj_at_polbox.com> wygenerowal
ponizszy tekst ...

Witka,

> Witam,
> Mam problem z Office2000.

To jedna z idei programistow tego "softu" :-).
Uzytkownik powinien miec problem ...

> 1. Podczas pracy w Excellu2000 czasami wyskakuje błąd i
> zamknięcie pliku.
> Gdy chcę go ponownie otworzyć wyskakuje komunikat, że
> Personal.xls jest używany przez użytkownika (mnie) i może być
> otwarty tylko do odczytu,

Geez ..., ctr-alt-del; zamknij klon excel'a (czasem otwiera sie "niechcacy"
dwukrotnie) i po sprawie ...

> lub powiadom lub anuluj. klikam anuluj i pracuję normalnie ale
> wkurza mnie to bardzo.
> Restart całego komputera pomaga.

No tak, to jak na razie najbardziej uniwersalny sposob
na Winde :-)

> 2. Jak przydzielić aplikacji (Excell2000) najwyzszy priorytet w
> działaniu i przydzielić
> maksymalny obszar pamięci w systemie Win98?

A po grzyba ? Ile masz RAMu ?

> Dzięki z góry za pomoc.

No problemo,

> Liszaj