Re: HP DJ 720C w sieci

Autor: Zbigniew Cofala (zbyszek_at_deltanet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 17:32:55 MET

TS wrote:

> Mi sie udalo. Chodzi bez problemu. Ale teraz nie pamietam dokladnie, bo to
> bylo rok temu.
> Poczytaj readme, tam jest napisane. Chyba na czwartej dyskietce jest .inf do
> instalacji HP jako drukarki sieciowej.
> Skleroza nie boli.
> Poza tym identyczny problem dotyczy np. LJ2100, ktora tez u mnie chodzi po
> sieci.
> Zanim znalazłem .inf-a, podlaczylem drukarke na LPT1, zainstalowalem
> oprogramowanie, przelaczylem do innego komputera, i potem we wlasciwosciach
> [...]

To dziwne. Jesteś pewien że to na pewno 720C? Mój brat ją ma i z tego co
wiem to nie ma ona prawa chodzić w sieci jako że to windrukarka.
Dzwoniłem nawet do serwisu HP i powiedzieli mi co mogę spróbować zrobić,
żeby ewentualnie poszła po sieci (wyłączyć sprawdzanie pojemników z
tuszem i łączność dwukierunkowoą) ale sami powiedzieli że nie wróżą
powodzenia. No i mieli rację, nic to nie dało.

--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl