Re: stery

Autor: Zappa/ARS/FTN (kow.d_at_x.mac.edu.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 17:27:04 MET

>Najlepiej sam sprawdź jakimś benchmarkiem, np. 3DMARK2000. Często przy
>różnych sterownikach są różne wyniki. Jeżeli są podobne, lepiej wybrać
>bardziej stabilniejsze sterowniki.
>
>Clayman

Hm, no tak, to juz roznie bywa. Na przyklad u mnie i znajomych najlepsze
wyniki (mowa oczywiscie o rivie tnt) otrzymywalismy na sterach Fachmana.
Jednak gdy odpalilismy UT to textury sie nieraz sypaly, tzn. jedna nakladala
sie na druga i stuff.
Moja rada: rob jak najwiecej testow, nie tylko pod benchmarkami...

Poza tym oficjalne stery od zrodlowego producenta karty (tutaj nvidia)
zawsze chyba maja najlepsze wyniki. mam v550 16 mb i tylko raz
zainstalowalem stery z diamonda, by zaraz potem zmienic je na detonatory...

signed:
Zappa of Arise & Fraction
kow.d_at_x.mac.edu.pl