Re: HP DJ 720C w sieci

Autor: TS (nuncio_at_promail.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 16:00:38 MET

su-27 <su27_at_dal.net.pl> wrote in message
> Czy komus udalo sie zmusic drukarke HP DeskJet 720C do pracy w sieci ?
> Standardowy sterownik (v 10.3) dostarczany ze sprzetem nie daje rady, na
> stronce HP jest ta sama wersja sterownika.

Mi sie udalo. Chodzi bez problemu. Ale teraz nie pamietam dokladnie, bo to
bylo rok temu.
Poczytaj readme, tam jest napisane. Chyba na czwartej dyskietce jest .inf do
instalacji HP jako drukarki sieciowej.
Skleroza nie boli.
Poza tym identyczny problem dotyczy np. LJ2100, ktora tez u mnie chodzi po
sieci.

Zanim znalazłem .inf-a, podlaczylem drukarke na LPT1, zainstalowalem
oprogramowanie, przelaczylem do innego komputera, i potem we wlasciwosciach
drukarki pokazalem gdzie w sieci ona jest fizycznie podlaczona i voila'
Oczywiscie nie zapominajac uruchomic udostepniania lub nptwin-a dla
novell-a.

Pozdrowienia,
TS