Re: Odp: keyboard do midi

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 16:36:48 MET

I z Toba sie zgodze - "o niebo drozszych" Z tego co wiem niestety - te dobre
urzadzenia sa naprawde drogie, a poza tym z roznych zrodel slyszalem, ze maja
problemy z utrzymaniem sie na rynku.. Ale nie sledze tego wiec pisze "z drugiej
reki". Nie uzywam wejscia mikrofonowego w panelu z wersji Platinum - moze jest
dobre, moze nie - wypada wiec sprawdzic:-) W kazdym badz razie istnieje.

No ale przyzansz, ze karta me niezle mozliwosci i jest o niebo lepsza niz
konkurencja w tej klasie:-)

Pozdrawiam

wn

p.s jak pisalem kiedys - nie moge sie zupelnie przekonac do kart opartych na
procesorac Dream.