Re: Odp: keyboard do midi

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 08:42:44 MET

Jest Wed, 02 Feb 2000 16:36:48 +0100, Wojciech Nowakowski pisze:

>I z Toba sie zgodze - "o niebo drozszych" Z tego co wiem niestety - te dobre
>urzadzenia sa naprawde drogie, a poza tym z roznych zrodel slyszalem, ze maja
>problemy z utrzymaniem sie na rynku..

Bez żartów :) Profesjonalny sprzęt zawsze będzie wykorzystywany i jest
na niego zapotrzebowanie. A to, że ceny spadają to inna sprawa. Live to
nie cały świat i jak pisałem nie jest to w zasadzie karta przeznaczona
to profesjonalnych rejestracji audio.

>Ale nie sledze tego wiec pisze "z drugiej reki". Nie uzywam wejscia
>mikrofonowego w panelu z wersji Platinum - moze jest dobre, moze nie -
>wypada wiec sprawdzic:-) W kazdym badz razie istnieje.

Ja nie używałem nigdy Platinium. Swoje zdanie opieram na opiniach
znajomych i mogę powiedzieć, że wejście mikrofonowe nie jest najlepsze
(co normą jest i w droższych urządzeniach). Po prostu jeśli chce się z
zawodowych mikrofonów korzystać w zasadzie najlepszy jest odpowiedni
przedwzmaczniacz (mikrofon 80 baniek, predwzmacniacz drugie tyle ;), lub
mikser z takowym.

>No ale przyzansz, ze karta me niezle mozliwosci i jest o niebo lepsza niz
>konkurencja w tej klasie:-)

W tej klasie cenowej :)

>p.s jak pisalem kiedys - nie moge sie zupelnie przekonac do kart opartych na
>procesorac Dream.

Mówisz o tej EWS cośtam? Miałem okazję jej posłuchać. Śmiech na sali :)

k.

ps. Czytasz pl.rec.muzyka.bin? Może FuT?

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457