Re: Pamięci SDRAM firmy Corsair, Kingston, Siemens - gdzie w Katowicach?

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 15:57:09 MET

Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w artykule
news:878p1j$18eb$1_at_news.ipartners.pl pisze...

> Użytkownik Wagus <wagus_at_ae.katowice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:GCCl4.28696$Hi2.646889_at_news.tpnet.pl...

> Z tego co wiem to ani Kingston ani tym bardziej Corsair nie produkują
kości
> pamięci.
> Powyższe firmy produkują jedynie moduły pamięci.
> Kości produkuje Siemens i taka nazwea widnieje na ich kościach pamięci.

Zgadza sie, za to najbardziej znanym dystrybutorem
pamieci (modulow) Kingston jest chyba TCH.
Adresy przedstawicieli:
http://www.tch.com.pl/tchc/ofirmie/przedstawiciele.htm

W Katowicach jest to firma Login:
http://www.login.com.pl

Natomiast oddzial Siemensa jest na Francuskiej
(zjazd z Gornoslaskiej). Dokladnie, to:

ul. Francuska 70
40-028 Katowice
tel: (032) 208 41 00