Re: Pamięci SDRAM firmy Corsair, Kingston, Siemens - gdzie w Katowicach?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 09:08:05 MET

Użytkownik Wagus <wagus_at_ae.katowice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:GCCl4.28696$Hi2.646889_at_news.tpnet.pl...
> Witam,
>
> Czy ktoś z grupowiczów może mnie poinformować, gdzie w Katowicach lub
> okolicy dostanę 128 MB (ewentualnie 2 x 64 MB) pamięci SDRAM PC-100
> w/w firm?
>
> Interesuje mnie też sposób oznaczeń producenta na wspomnianych kostkach
> pamięci - będzie to nazwa firmy, czy tylko jakieś symbole?

Z tego co wiem to ani Kingston ani tym bardziej Corsair nie produkują kości
pamięci.
Powyższe firmy produkują jedynie moduły pamięci.
Kości produkuje Siemens i taka nazwea widnieje na ich kościach pamięci.

--
Pozdrówka
Funky