Re: 2 komputery do 25.000 zł - jakie ???

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 15:55:54 MET

In pl.comp.pecet /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl> wrote:
> U mnie w firmie planują zakup dwóch zestawów komputerowych do
> wideokonferencji.
> 1. Procesor - Pentium III 600 Mhz
> 2. Płyta główna ABIT BE6 z udma66
> 3. Pamięć - DIMM 128MB
Bo ja wiem... chyba moze byc...

> 4. Dysk twardy - IBM 20gb 7200obr/UDMA66
A po co? Wystarczy 1GB

> 5. Obudowa ATX
Co kto lubi...

> 6. Cdrom x50 Asus
Wystarczy pierwszy lepszy...

> 7. Karta grafiki Matrox G400 16MB
Wystarczy jakas najprostsza (sprawdzic z softem, powinna miec overlay)

> 8. Karta dźwiękowa SB 128 PCI
Moze byc byle co

> 9. Monitor Panasonic 19'' Panasync SL90 /krótki kineskop/
Wazna chyba tylko wielkosc...

> 10. Drukarka laserowa HP 1100
... i chcesz zapewne potem wydruki videokonferencji 30 stron/sekunde?

Przeciez taki komputer to musi miec tylko procesor i troche ramu plus
odpowiednia karta video (MPEG +wej/wyj) i sprzet sieciowy. Szkoda wyrzucac
pieniadze w bloto. Moze lepiej juz kupic cos bardziej specjalizowanego?

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland