Problem z dyskiem

Autor: Michał k. (kendm_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 13:02:46 MET

Cześć pierwszy raz.

Mam poważny kłopot z dyskiem twardym, a wygląda to następująco:

po włączeniu kompa twardy tylko stukał "tyk" przerwa "tyk" gdy uruchomołem
kompa z dyskietki systemowej
sys. operacyjny (w98) widział dysk C ale zgłaszał przy probie wyświetlenia
katalogów (dir) błąd odczytu danych.

No to wsadziłem dyskietkę z Patition Magic odtworzeniową
nic to nie dało proram wyświetlił wiadomość: A bad sector was detected in
the current or new FS area.
Więć zmniejszyłem rozmiar głównej partycji c do 7,8 MB
 i ukryłem ja. (Gdy próbuje formatować tą partycję sytuacjia się powtarza
tzn. tyk - tyk - tyk i wyświetla się komunikat j.w.)
A z pozostałego wolnego obszaru tj 3.1 GB utworzyłem pierwszą partycje C i
drugą D 1GB jest wszysko ok.

Dysk jest na gwarancji (hdd 4,3gb samsung) co to może być, jak to naprawić i
czy to się da naprawić (czym naprawić) a może reklamować dysk ?

dziekuję za pomoc
Michał k.