Odp: Problem z dyskiem

Autor: wicio (wicio_at_lublin.cc)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 21:38:42 MET

Użytkownik Michał k. <kendm_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

>[...]
> Mam poważny kłopot z dyskiem twardym, [...]

    Hi
Miałem kiedyś coś podobnego. Użyłem systemowego scandisk,
a potem format z różnymi parametrami.
Po kilku (kilkunastu) próbach dysk zaskoczył
i działa już przez 6 miesięcy.
Scandisk pokazuje 4 złe klastry, ale wszystko gra.
    Twój dysk niewątpliwie jest uszkodzony.
Spróbuj oszacować jak dużo klastrów wypadło
 (np. scandiskiem odpalanym z DOSa).
Jeżeli niewiele, a do końca gwarancji zostało dużo czasu,
to myślę, że możesz poczekać i zobaczyć co dalej.

--
wicio_at_lublin.cc
PS