Re: Problem z dyskiem

Autor: Zappa/ARS/FTN (kow.d_at_x.mac.edu.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 13:09:46 MET

DYSK DO WYMIANY!!! I to nie ulega watpliwosci... Bad sectorow (raczej na
99%) nie da sie naprawic! Mialem tak zjebane dwa caviary, tez po 4,3 gb...
Polecam IBM'y i Seagate'y... Zeby bylo smieszniej, to napisze, ze dyski bylo
na poczatku spoko, a zjebaly sie gdy instalowalem winde98pl, ktora byla
nagrywana na nagrywarce Sony pod Mac'iem :)))
Co Ci beda probowali wciskac w firmie czy gdziekolwiek - nie slucham ich -
dysk do wymiany... Masz przeciez ta gwarancje!

signed:
Zappa of Arise & Fraction
kow.d_at_x.mac.edu.pl